miércoles, 18 de noviembre de 2009

AS OPINIÓNS DOS NOSOS ALUMN@S

Estas son algunhas das opinións que recollimos entre os alumn@s que viñeron a desfrutar do relato "La casa encantada" que limos na biblioteca o día do Samaín:

* Gustoume porque estaba a escuras. Lucía R. 2º

* Divertinme moito porque os adornos tiñan moi boa cara. Raúl 2º

* Gustoume porque estiven tremendo. Elisa 2º

* Encántanme as cosas de medo. Inés 2º

* Gustoume moito a casa do neno. María N. 2º

* Encantoume porque dixo que había unha bruxa. Sabela 2º

* Foi aburrido. Adrián 3º

* Non me deu moito medo pero gustoume. Lara 3º

* Foi moi emocionante. Cris 3º

* Non me deu medo, pero gustoume o chillido e a música. Jenny 3º

* Foi moi divertido e deu algo de medo. Antía A. 3º

* Gustoume porque foi perverso. Jorge 4º

* Non me gustou porque ademais de non dar medo o conto foi un pouco aburrido pero a pesares diso estaba interesante. Para o outro día contade un que poña a pel de galiña. María 4º

* Gustoume moito porque había ruído, cabazas e divertinme moito. Antía Al. 4º

*Non me gustou porque o neno morréralle a nai e o pai, e iso non é gracioso. Adela 4º

* Non me gustou porque era triste. Paula 4º

* Non deu tanto medo, pero as candeas, as sobras, os berros e unha parte do conto si me gustaron. Nerea 5º

* Divertido. Sara 5º

* Gustoume moito porque daba medo de verdade e porque me gusta moito o xénero de terror. Berea 6º

* Gustoume porque me encantan as historias de terror. Laura R. 6º

* Gustoume pero a min non me deu medo. Laura F. 6º

No hay comentarios: